SODABLASTING
JEST TO USUWANIE STARYCH POWŁOK LAKIERNICZYCH Z AUT, MOTOCYKLI, ŁODZI ECT. PIERWSZĄ ORYGINALNĄ MASZYNĘ DO SODY ZAKUPILIŚMY W 2010 ROKU I NIEPRZERWANIE OD TEGO CZASU REALIZUJEMY ZLECENIA DLA KLIENTÓW Z CAŁEJ POLSKI.
OCZYSZCZANIE CAŁEGO AUTA - JAK TO ROBIMY
Jak obniżamy koszt usługi łącząc sodę i piasek?
- 1. Sodujemy wszystkie zewnętrzne elementy karoserii i niektóre, delikatne powierzchnie w środku auta.
- 2. Do wnętrza używamy drobnego piasku i specjalnego sprzętu niskociśnieniowego.
- 3. Komorę silnika i bagażnika zazwyczaj piaskujemy zwykłym piaskiem (w zależności od grubości blach).
- 4. Nadkola i podwozie - tutaj stosujemy zwykłe piaskowanie lub piaskowanie niskociśnieniowe (w zależności od grubości czyszczonej powierzchni).
- UWAGA! Nie dajemy gwarancji usunięcia, baranka, silikonu, mas uszczelniających. Wiąże się to z ryzykiem uszkodzenia czyszczonej powierzchni.
Używamy specjalnej sody z antyzbrylaczem najwyższej jakości, która należy do drogich ścierniw. Sody nie można użyć wtórnie. Sody nie wrzuca się do zwykłej piaskarki, ponieważ wiązałoby się to z ogromnym zużyciem i niską wydajnością. Należy użyć specjalistycznego sprzętu. Gdybyśmy mieli sodować całe auto, wiązałoby się to z ogromną ilością zużytego ścierniwa, które w wielu przypadkach nie jest konieczne, a wręcz bezsensowne w zastosowaniu. Mówimy tu o elementach, które nie odkształcą się podczas piaskowania niskociśnieniowego.
Używamy specjalnego, niemieckiego sprzętu typu JOS do piaskowania niskociśnieniowego oraz rotacyjnego. W połączeniu ze specjalnym, przesiewanym i suszonym piaskiem, daje nam to większe bezpieczeństwo przy usuwaniu farby z mniej wymagających powierzchni. Stosujemy takie piaskowanie do delikatnych elementów. W sporadycznych przypadkach wspomagamy się również pudrem, którego używamy np. przy oczyszczaniu zabytkowej cegły. Niestety jest to bardzo drogie ścierniwo i wiąże się to z dodatkowymi kosztami.
Należy pamiętać, że soda zostaje na oczyszczonej karoserii. Czasowo zmniejsza ona powstanie korozji, lecz wpływa negatywnie na farbę. Pamiętajmy, że po sodowaniu należy dokładnie oczyścić i odtłuścić każdy wysodowany element – to już pozostawiamy lakiernikowi, który powinien wiedzieć, że ma do czynienia z autem, które było poddane sodowaniu.
Dla czego nie dajemy gwarancji całkowitego usunięcia mas konserwujących, uszczelnień czy silikonów?
Z doświadczenia wiemy, że takie powierzchnie bardzo ciężko usunąć poprzez sodowanie czy nawet piaskowanie. Długotrwałe piaskowanie takich powierzchni może uszkodzić auto. Mogą pojawić się dziury lub odkształcenia. Klienci którzy uparcie będą chcieli abyśmy oczyścili takie miejsca, muszą liczyć się z większymi kosztami końcowymi, które rozliczamy za roboczogodzinę i biorą na siebie pełną odpowiedzialność za powstałe uszkodzenia.
NAJWIĘKSZE ZALETY SODY
BEZPIECZNA
Soda przede wszystkim nie nagrzewa czyszczonej powierzchni i jej nie odkształca jak w przypadku piaskowania!
EKOLOGICZNA
Wodorowęglan sodu jest ekologiczny i rozpuszcza się w wodzie nie pozostawiając po sobie śladu.
ANTYKOROZYJNA
Wyczyszczone elementy karoserii przed neutralizacją sody są mniej narażone na występowanie korozji.
Niektóre nasze realizacje:
POSTAW NA DOŚWIADCZENIE W SODOWANIU
SODUJEMY OD 2010 ROKU!
Stawiamy na jakość, szybkie terminy realizacji i dostępne ceny. Od lat usuwamy powłoki lakiernicze z zabytkowych aut, motocykli i łodzi. Nie musisz już dłużej szukać firmy, która oczyści Twój pojazd przed pełną renowacją, oczyści pojedyncze elementy karoserii, czy zajmie się elementami, które wymagają po prostu delikatnego piaskowania. Pamiętaj również, że nie uszkodzimy twojego auta! Trafiało do nas wielu klientów, którzy byli niezadowoleni z poprzednich firm, które zniszczyły im karoserie poprzez piaskowanie.